HierBenIk > Het antwoord op veelgestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen

Let op: 

- Vanwege Corona (maatregelen en gesloten winkels) is het erg druk bij de bezorgers. Wij produceren en overhandigen de order conform de aangegeven doorlooptijd, maar vragen je om rekening te houden dat een verzending langer kan duren. 

- In verband met feestdagen zijn er enkele wijzigingen in verzending en bezorging. Lees hier alle uitzonderingen.

 


Hier staan de antwoorden op onze meest gestelde vragen.

Ontwerpen | Teksten | Bestellen | PrijzenVerzenden | Enveloppen | Sluitzegels | Postzegels | Extra | Overige vragen

Staat je vraag en antwoord er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.

Hoe werkt het bestellen van geboortekaartjes?

- Hoe werkt het?  

Stap 1 | Kies een kaartje

Bekijk onze collecties van de verschillende ontwerpers en kies een kaart uit die je aanspreekt. Je kunt nu met aanpassen en ontwerpen beginnen.

Stap 2 | Pas je kaartje aan

Tijdens het ontwerpen kun je in onze kaartenmaker zelf de voorzijde, binnenzijde en de achterzijde van je kaart aanpassen. Hierbij kun je gebruik maken van onze beeldbank, teksten, lettertypes en illustraties. Maar je kunt natuurlijk ook eigen beeldmateriaal en foto’s toevoegen.

Stap 3 | Sla je ontwerp op in je account

Het ontwerp van je kaart is klaar. Je kunt de kaart nu opslaan, zodat hij bewaard blijft en je het op elk (later) moment kunt aanpassen. Heb je nog geen account? Maak dan hier een account aan. 

Stap 4 | Proefdruk bestellen, enveloppen, oplage

- Proefdruk

Je kunt gratis een 1e proefdruk van je kaartje laten maken. Geef aan op welk papier je je kaartje wilt laten drukken. Bij je bestelling ontvang je een setje met proefmodellen van de verschillende papiersoorten en de envelopkleuren. Dat maakt het kiezen straks een stuk makkelijker.

- Enveloppen vooraf

Enveloppen kun je ook vooraf al bestellen zodat je vast van een adres kunt voorzien. Je enveloppen liggen dan al klaar ten tijde van de geboorte. Veel mensen vinden dat praktisch. Bekijk de enveloppen en de manier van bestellen op de enveloppenpagina.

- Kaarten bestellen (vanaf 10 stuks)

Je bent klaar met het ontwerpen van je kaart, alle juiste gegevens staan erop. Geef het verzendadres aan waar je je kaartjes wilt ontvangen. Vul de hoeveelheid kaarten in die je wilt bestellen en op welk papiersoort je keuze is gevallen. Geef ook nog even aan welke enveloppen je wilt ontvangen, mocht je die nog niet van te voren hebben besteld.

Stap 5 | Bestel je kaartjes (als de baby is geboren)

De laatste controle. Op de voorbeeldpagina kan je je jouw kaartje nog een keer goed controleren. Check de inhoud van je winkelmandje: heb je alles wat je wilt: de enveloppen, de sluitzegels en het kaartje zelf? Vul je adresgegevens, e-mailadres in zodat we je een bevestiging kunnen sturen van je bestelling.

Stap 6 | Betaal je kaartjes

Kies na het winkelmandje vervolgens de gewenste betalingswijze en reken de kaartjes af. De kaartjes worden nu speciaal voor jou gedrukt. Bestel je vóór 18.00 uur, dan worden de kaartjes dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Aan het einde van de dag ontvang je een e-mail met de Track & Trace code om de bestelling te volgen. We leveren ook op maandag.

Let op: Sommige kaartjes vormen een uitzondering in de levertijd, omdat deze op een speciale manier gedrukt moeten worden. Deze kaarten moeten voor 14.00 uur besteld worden om dezelfde dag gedrukt en verzonden te worden. Deze kaartjes kunnen ook niet in het weekend gedrukt en verzonden worden. Bij de kaartjes waarbij dit van toepassing is staat dit vermeld bij de kaartinformatie. Dit gaat om kaartjes met foliedruk.

Het ontwerpen van je geboortekaartje

Ik wil van een dubbel kaartje een enkel kaartje maken (of andersom) 
Van een dubbele kaart (4 pagina's) een enkele kaart (2 pagina's) (of andersom) maken is mogelijk. Je kan dit echter niet zelf doen, wij doen dit graag voor je en dit is kosteloos en vrijblijvend. Neem in dit geval contact met ons op via info@hierbenik.nl.
Ik maak mijn eigen kaartje, maar bij opslaan kan ik niet voor liggend, staand of vierkant formaat kiezen.  
Wij kunnen dit voor je aanpassen, graag horen we om welk ontwerp het gaat en zullen dit vervolgens in de eigen collectie opslaan en bevestigen per mail.
Hoe vervang ik de foto op de kaart?  

Kies je kaart en ga naar de kaartenmaker. 

  1. 1. Klik op de afbeelding rondom de foto en druk in het menu aan de rechterkant ('afbeeldingen en versieringen') op 'volgorde > op achtergrond'.
  2. 2. Klik op de voorbeeldfoto en verwijder deze met het rode kruisje.
  3. 4. Ga rechts in het menu naar het kopje 'afbeeldingen en versieringen'
  4. 5. Klik op 'upload eigen bestand/foto' en selecteer deze op je computer
  5. 6. De foto komt nu linksboven op de kaart te staan.
  6. 7. Verplaats de foto naar de gewenste positie en pas deze aan naar de gewenste grootte met behulp van verslepen van het blauwe pijltje. 
  7. Als de foto op de achtergrond moet komen of achter een kader gebruik je de functie 'volgorde' om deze te verplaatsen.
  8. Kom je er niet uit? Neem contact met ons op. Wij helpen je graag.
Ik wil foliedruk op mijn kaartje, kan dat? 
Als je een kaartje uit onze foliedruk collectie kiest dan zie je vanzelf wat er in folie geprint kan worden. Wil je meer met foliedruk? Neem dan contact met ons op. Wil je foliedruk op een kaartje wat niet in onze foliedruk collectie staat? Dat kan, neem in dit geval contact met ons op via info@hierbenik.nl.
Ik wil graag een kaartje met of zonder ronde hoeken. Kan dat?  

Jazeker, wij kunnen je kaartjes voorzien van afgeronde hoeken. Dit kan op enkele kaartjes (met alleen een voor en achterkant) en de extra kosten per kaartjes zijn € 0,25. Als je een kaartje in onze collectie hebt gezien met ronde hoeken dan zit de prijs er bijin. Wil je wtoch rechte hoeken? Neem dan contact met ons op zodat wij het voor je om kunnen zetten.
Dit kan via info@hierbenik.nl.
 

Kan ik mijn kaart kopiëren? 
Je kunt eenvoudig een kopie maken van je gemaakte kaart om deze bijvoorbeeld te testen met een andere kleur of andere tekst.
  1. 1. Open de ontworpen kaart vanuit je eigen collectie
  2. 2. Klik op 'terug naar bewerken'
  3. 3. Klik op 'bestand' (linksboven op desktop) of op het menu linksboven op mobiel (streepjes)
  4. 4. Klik vervolgens op 'kopie maken'
  5. 5. Je krijgt nu een kopie van de kaart in je 'eigen collectie' opgeslagen met als toevoeging aan de naam '(1)'.
Hoe bepaal ik de kleuren van een kaartje?  
De kleuren van je beeldscherm geven slechts een indicatie van de kleur van het kaartje. Om zeker te zijn van de kleuren van je kaartje raden wij aan om een proefdruk te bestellen. Je krijgt dan een echt kaartje, precies zoals het kaartje eruit kom te zien als je het straks gaat bestellen.
Ik heb een leuk kaartje gezien, maar ik wil nog iets aan het ontwerp veranderen. Dat lukt niet. Wat moet ik doen?  
Het kan zijn dat je nog een kleine aanpassing in het basisontwerp van een kaartje wilt aanbrengen. Dat is natuurlijk altijd mogelijk. Stuur ons even een mailtje (info@hierbenik.nl) en geef aan om welk kaartje het gaat en wat je nog veranderd wilt hebben. We gaan dan voor je aan de slag.
Het lukt me echt niet om het kaartje naar wens te krijgen. Kunnen jullie helpen?  
Uiteraard kan het zo zijn dat het niet helemaal lukt om het geboortekaartje naar wens aan te passen of twijfel je over iets. Schroom niet en neem dan contact met ons op! Wij zijn er om je te helpen en doen dat graag, kosteloos en vrijblijvend!
Ik kan een beeldelement niet aanpassen.  
Het ontwerp dat je hebt gekozen bevat vaste elementen. Deze horen bij het ontwerp van de designer en kunnen niet standaard aangepast worden. Bij een specifieke wens zullen we dit door de designer laten aanpassen, dus laat het ons weten.
Ik heb zelf een leuke (clip-art) afbeelding gevonden. Kan ik die gebruiken?  
Je kunt eigen (gevonden) afbeeldingen uploaden bij het onderdeel ‘afbeelding’ in de applicatie en plaatsen in je kaartje. Let er altijd wel even goed op dat je de afbeelding ook mag gebruiken. HierBenIk is namelijk niet aansprakelijk als er een afbeelding gebruikt wordt waar andere mensen wellicht de rechten van bezitten. Dat risico is voor de gebruiker zelf. De afbeeldingen in onze bibliotheek zijn allemaal afgestemd met de ontwerpers ervan en kun je zonder problemen gebruiken.
Hoe lang blijft mijn kaart in mijn account staan?  
Je kaartje blijft altijd in je account staan, zolang je je account bij HierBenIk aanhoudt. Als je jouw account verwijdert, dan verwijder je hiermee al je gegevens, ook je ontworpen en opgeslagen kaarten worden verwijderd.

Het plaatsen van teksten

Kan ik ook andere lettertypes kiezen?  
Je kunt een keuze maken uit de lettertypes die op de site geboden worden. Het is helaas niet mogelijk om andere lettertypes, die niet in onze applicatie staan, te gebruiken.
Hoe zorg ik dat alle teksten en afbeeldingen in het midden staan?  
Hiervoor hebben een raster beschikbaar te gebruiken. Dit rasterknopje is een icoontje met allemaal ruitjes en kun je in de kaartenmaker vinden. Dit raster zet lijnen over de kaart heen zodat het makkelijker wordt om teksten en afbeeldingen op een lijn te zetten.
Hoe maak ik een gedeelte van de tekst cursief of vetgedrukt?  
Dit kan zeker. Als het goed is kun je de tekst selecteren en dan de gewenste instelling toepassen. Als dit niet lukt dan kunnen we dit eenvoudig voor je aanzetten. Neem daarvoor contact met ons op.
Ik wil een tekst op mijn kaartje in foliedruk, kan dat? 
Jazeker, dat kan. Sla het kaartje op en geef je wensen aan ons door. Wij zetten de foliedruk dan vrijblijvend voor je aan op het geboortekaartje.

Bestellen van geboortekaartjes

Tot hoe laat kan ik mijn kaartjes bestellen?  
Alle bestellingen voor 18 uur, worden dezelfde dag nog gedrukt en verstuurd (dit op werkdagen en zondag). Voor de bezorging zijn we afhankelijk van de post. Let op: Sommige kaartjes vormen een uitzondering, omdat deze op een speciale manier gedrukt moeten worden. Deze kaarten moeten voor 14.00 uur besteld worden om dezelfde dag gedrukt en verzonden te worden. Deze kaartjes kunnen ook niet in het weekend gedrukt en verzonden worden. Bij de kaartjes (foliedruk) waarbij dit van toepassing is staat dit vermeld bij de kaartinformatie. 
Als mijn kindje geboren is, moet ik dan bellen of mailen voor het invoeren geboortegegevens op kaart? 
Het invoeren van de geboortegegevens kun je het beste zelf doen.
Heb je hulp nodig met het invoeren van de geboortegegevens in de kaart? Wij helpen je er graag bij. E-mail of bel ons dat je kindje is geboren, vermeld om welk kaartje het gaat en welke geboortegegevens wij in de kaart mogen zetten. Wij passen het kaartje in jouw account aan en laten je weten wanneer de kaart klaar staat om te controleren en te bestellen.
Onze tip is om vooraf een proefdruk van het ontwerp te bestellen en de laatste versie van het kaartje in je eigen account op te slaan. Goed om te weten: Je hoeft de kaart niet van tevoren te bestellen of reserveren.
Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook bij HierBenIk bestellen?  
Ja, dat kan uiteraard. Er worden dan alleen extra verzendkosten in rekening gebracht.
Welk papiersoort moet ik kiezen?  
Je kunt kiezen uit 5 verschillende papiersoorten. Alles over onze papiersoorten en over welk papiersoort bij welk kaartje past, vindt je hier
Ik heb al besteld, maar ik wil een ander papiersoort. Kan dat nog?  
Wat vervelend! We raden je aan ons altijd direct te bellen op 085 130 57 16. Wij kijken dan voor je of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je de kaartjes opnieuw kunt bestellen op de juiste papiersoort. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.
Ik heb al besteld, maar kan ik het aantal kaarten nog aanpassen?  
Orders die je plaatst, gaan bijna direct in productie. We raden je aan om ons direct te bellen op 085 130 57 16. Wij kijken dan voor je of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je een nieuwe bestelling kunt doen met het juiste aantal kaartjes. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur.
Ik heb mijn proefdruk niet opgeslagen/geen account aangemaakt. Hoe kan ik mijn proefdruk terugzien?  
Maak je geen zorgen! Als je een account aanmaakt en ons dan een seintje geeft, slaan wij de proefdruk erin op en sturen je dan een mail.

Prijzen van geboortekaartjes

Wat kost een proefdruk?  
De eerste proefdruk ontvang je voor de speciale actieprijs van € 1. De prijs voor een special of foliedruk kaartje is € 2,50. Voor de 2de proefdruk of meer betaal je de normale kaartprijs obv staffel 2-9. Met kortingscode gratisproef is de 1e proefdruk gratis
Hoeveel kost mijn kaartje?  
De prijs van je kaartje hangt af van het formaat dat je besteld, de grootte van het kaartje, het papiersoort wat je kiest en het aantal kaartjes wat je besteld. Wij hanteren een stapelkorting voor grotere bestellingen. Bereken de prijs van jouw kaartje met onze prijzencalculator.
Wat zijn de verzendkosten?  
De verzendkosten van een proefdruk zijn gratis en van een pakketbestelling tot 50 kaarten € 3,95. Bij bestelling van meer dan 50 kaarten zijn de kosten € 4,95.
Wil je de bestelling buiten Nederland of België laten bezorgen, dan rekenen wij extra verzendkosten. Deze kosten zijn afhankelijk van het bezorgadres.
Kan ik korting krijgen?  
De prijs voor het drukwerk wordt bepaald aan de hand van stapelkorting, hierin is de korting al verwerkt. Hoe meer kaarten je afneemt, hoe lager de prijs per stuk. Het formaat en de papiersoort zijn van invloed op de prijs. Bereken de prijs van jouw kaartje met onze prijzencalculator.

Verzending en levering van de geboortekaartjes

Kan ik mijn geboortekaartjes door HierBenIk laten versturen?  
Voor iedereen die ontzorgd wil worden na de bevallen of die extra hulp kan gebruiken bieden wij de service aan van direct verzenden. Jij maakt een adresboek aan en wij regelen dat je vrienden en familie het geboortekaartje krijgt. Lees hier meer.
Kan ik een deel van de bestelling naar mijn eigen adres verzenden en de rest direct verzenden? 
Dat kan het beste door twee aparte bestellingen te plaatsen. Voor de directe verzending is het proces als volgt: in het bestel proces kun je kiezen voor “direct verzenden”, er verschijnt een geadresseerden-pagina, hier wordt 1 kaart per adres naar verzonden en kun je de adressen invoeren voor de directe verzending. Voor de overige kaarten die je op je eigen adres wilt ontvangen kun je de order apart plaatsen door in het bestel proces te kiezen voor ‘thuis ontvangen’.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?  
Voor al onze pakketbestellingen (vanaf 20 stuks) geldt: elke werkdag vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Later op de dag ontvang je de track and trace code van je bestelling, zodat je de levering kunt volgen.
Normaal gesproken wordt op de eerstvolgende werkdag je bestelling bezorgd. Bestellingen op zondag worden dus ook op maandag bezorgd! Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid zelf de verzenddatum van je bestelling te kiezen. Proefdrukken gaan per reguliere post en worden dus door de postbezorger bij je bezorgd. Alle proefdrukken die voor 18.00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden*. Lees hier meer over de verzendtijden rondom de feestdagen. Let op: Sommige kaartjes vormen een uitzondering, omdat deze op een speciale manier gedrukt moeten worden. Deze kaarten moeten voor 14.00 uur besteld worden om dezelfde dag gedrukt en verzonden te worden. Deze kaartjes kunnen ook niet in het weekend gedrukt en verzonden worden. Bij de kaartjes waarbij dit van toepassing is staat dit vermeld bij de kaartinformatie.

 

*Woon je in België, dan lees dan hier meer over levertijden.

Wat doet de bezorger met m'n pakket als ik niet thuis ben? 
Bezorging wordt door PostNL gedaan. Bij afwezigheid leveren ze het pakket bij de buren af, óf ze doen de volgende dag een nieuwe afleverpoging. Lukt de tweede afleverpoging ook niet dan is de kans groot dat het pakket bij een afhaallocatie wordt afgeleverd. Dit kun je via de traceercode zien. Heb je geen traceercode of is het pakket kwijt, bel ons dan gerust, dan gaan wij er achteraan. Na de eerste mislukte afleverpoging is het mogelijk om via de traceercode meteen te kiezen voor aflevering bij een afhaallocatie. Je bent dan wel afhankelijk van de openingstijden van deze locatie. Voor klanten in Nederland kan PostNL een datum en tijdvak van levering geven.
In België leveren wij via DHL.
DHL zal 1 afleverpoging op het opgegeven adres doen, welke is te volgen via de track and trace informatie die je na het verzenden ontvangt. Als het pakket niet kan worden aangenomen, dan zal het naar een afhaalpunt worden gebracht waar het kan worden afgehaald.
Mijn kaartjes zijn niet op tijd geleverd, wat nu?  
Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL. Als je je kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, laat dit ons direct weten via het contactformulier of bel ons even via telefoonnummer 085 130 57 16. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt. NB: Rondom de feestdagen kunnen de levertijden anders zijn. Lees hier meer.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?  

Retour sturen van standaardproducten

De meeste producten die u bij ons kunt kopen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, omdat dit maatwerk betreft. Alleen voor standaardproducten in onze webshop geldt het herroepingsrecht. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden (Woudenbergseweg 21, 3707 HW ZEIST) of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retoursturen van maatwerk

De meeste bestellingen op hierbenik.nl zijn maatwerk, elk besteld kaartje wordt speciaal voor u gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op deze bestellingen. Hierbenik.nl garandeert echter een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat u als klant tevreden bent. Bekijk meer informatie over onze garantie.

Ik woon in België. Gelden daar speciale levertijden voor?  
Wanneer je in België woont, gelden er voor het verzenden van je proefdruk en kleine bestellingen net iets andere levertijden.
Proefbestellingen en bestellingen met minder dan 20 kaartjes
Kom je uit België en doe je een kleine bestelling onder de 20 kaartjes of bestel je een proefdruk? Dan wordt de bestelling binnen 7 werkdagen geleverd. Wanneer je de bestelling vóór 18.00 uur doet, worden de geboortekaartjes dezelfde dag nog gedrukt en aan PostNL geleverd. PostNL levert de bestelling over aan bpost, die de kaartjes binnen 5 werkdagen bij jou aflevert. Wij kunnen de snelheid van het leverproces helaas niet beïnvloeden.
Bestellingen met meer dan 20 kaartjes
Klanten uit België die een bestelling van meer dan 20 kaartjes doen, kunnen hun geboortekaartjes binnen 2 werkdagen verwachten. Geboortekaartjes die vóór 18.00 uur besteld worden, worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Dit houdt in dat wij jouw geboortekaartjes aan de pakketdienst van DHL leveren. 
DHL zal 1 afleverpoging op het opgegeven adres doen, welke is te volgen via de track and trace informatie die je na het verzenden ontvangt. Als het pakket niet kan worden aangenomen, dan zal het naar een afhaalpunt worden gebracht waar het kan worden afgehaald.

Enveloppen voor de geboortekaartjes

Kan ik de enveloppen vooraf bestellen?  
Ja hoor, je kunt de enveloppen hier alvast bestellen.
Welke enveloppen zitten er bij de kaartjes?  
Je kunt voor de enveloppen kiezen uit meer dan 20 verschillende kleuren. Wit, crème, lichtgrijs, oranje, koraalrood, appeltjesgroen, lichtroze, knalroze, lichtblauw, koningsblauw, donkerblauw, kraft, paars, lavendel, parelmoer, metallic goud en zilver. Het is geen verplichting om enveloppen bij je kaartjes te bestellen, maar wel erg handig natuurlijk. Wil je een andere kleur enveloppen dan de standaard kleuren, dan kan dat uiteraard. Neem daarvoor even contact met ons op via het contactformulier, dan komt het prima in orde. Houd er wel rekening mee dat afwijkende wensen en kleuren vaak wel iets duurder zijn. Uiteraard informeren we je hierover vooraf.

Sluitzegels voor de geboortekaartjes

Kan ik de sluitzegels vooraf bestellen?  
Jazeker, je kunt hier vooraf sluitzegels bestellen? Je betaalt geen extra kosten.
Hoe groot zijn de sluitzegels? 
Onze sluitzegels zijn 35 milimeter doorsnede en passen daardoor heel goed bij je envelop.
Kan ik een eigen sluitzegel (laten) maken? 
Je kunt bij ons voor €17,95 per vel à 25 stuks eigen sluitzegels laten maken. Je vertelt ons jouw wensen en wij maken de sluitzegels voor jou. Per extra vel betaal je € 5,95.

Postzegels voor de geboortekaartjes

Zijn postzegels bij de bestelling inbegrepen?  
Nee, die zijn niet inbegrepen. Je kunt bij het postkantoor speciale geboortezegels kopen. Deze hebben dezelfde prijs als een gewone postzegel maar zijn speciaal voor geboortekaartjes ontworpen.
Hoeveel postzegels moeten er op mijn kaartje?  
Voor deze vraag verwijzen we je door naar de website van PostNL: hier kun je precies zien hoeveel postzegels op je envelop moeten - dit is namelijk afhankelijk van het gewicht. Voor geboortekaartjes is dit eigenlijk altijd 1 zegel, tenzij je extra post toevoegt in de envelop.

Extra producten

Verkopen jullie ook bijpassende producten?  
Jazeker! Op basis van het geboortekaartje kunnen we bijpassende producten leveren. Denk hierbij aan, persoonlijke adreslabels, een geboorteposter of een raambord.
Kan ik ook stickers bij jullie bestellen?  
Ja, dat kan. Wil je graag een gepersonaliseerde sticker op basis van het geboortekaartje? Dat kan ook als je kaartjes bij ons besteld. Neem contact met ons op, wij vertellen je er graag meer over.
Kan ik ook een pdf of afbeelding van de kaart ontvangen?  
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kun je van ons kosteloos het jpeg-bestand (lage resolutie) van het kaartje ontvangen als je meer dan 100 kaartjes hebt besteld. Deze kwaliteit is prima voor een plakboek of om digitaal te versturen. Bij afname van 50 tot 99 kaartjes zijn de kosten € 9,95 Bij afname tot 49 kaartjes zijn de kosten € 14,95. Een pdf bestand afnemen kan alleen indien er meer dan 50 kaartjes zijn afgenomen. De kosten zijn dan € 19,95.

Overige vragen

Ik kan niet inloggen  

Dat is vervelend! Onze tip is om het e-mailadres letter voor letter in te voeren. Zo voorkom je dat er bij het kopiëren en plakken per ongeluk een spatie voor of achter het mailadres staat. Lukt het nou nog niet? Neem dan contact met ons op, dan maken wij een nieuw wachtwoord voor je aan.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.  

Dat is vervelend! Maar, geen probleem! Klik op het symbool voor account, klik vervolgens op 'wachtwoord vergeten'. Als je hier jouw e-mailadres invult, ontvang je direct een nieuw wachtwoord. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op, dan maken wij een nieuw wachtwoord voor je aan.

Kan het logo achter op de kaart verwijderd worden?  

Elke kaart uit onze collectie krijgt automatisch ons logo achter op de kaart gedrukt. Wij zijn trots op de kwaliteit en service die wij bieden en willen daarom graag onze naam aan onze kaarten verbinden. Staat het logo in de weg voor een eigen afbeelding of tekst? Neem dan contact met ons op zodat wij deze kunnen verplaatsen.

Wilt u het logo laten verwijderen? Dat kost € 10,99 en kunt u afrekenen bij het bestellen van uw eindbestelling. Wij zorgen er dan voor dat de kaarten zonder logo gedrukt gaan worden.

Kan ik ook achteraf betalen?  

Achteraf betalen verloopt via onze partner Klarna. Klarna stuurt je een factuur per e-mail, zodra jouw bestelling is verzonden. Je kunt betalen wanneer het jou het beste uitkomt, binnen de betaaltermijn van 14 dagen. Meer informatie over betalen, klik hier.

Controleren jullie mijn bestelling?  

Wij controleren niet standaard je bestelling. Wij drukken wat je besteld. Heb je twijfels over de juistheid van je kaart? Kies dan voor onze servicedienst.

In het bestelproces kun je bij het plaatsen van een eindbestelling kiezen voor onze servicedienst 'Controleer je kaart'.

Voor een bedrag van € 4,99 controleren wij dan je gemaakte kaart op layout en spelling en daarbij ontvang je van ons garantie.
Is de kaart toch niet goed, dan ontvang je van ons gratis nieuwe kaarten. Zo ben je altijd zeker van een goede kaart.
Lees meer over deze service op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling retourzenden?  

De meeste bestellingen zijn maatwerk, elk besteld kaartje wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op deze bestellingen. Wij gaan altijd voor een passende oplossing voor elke bestelling. Wij vinden het namelijk belangrijk dat je als klant tevreden bent. Bekijk meer informatie over onze garantie. Enveloppen kunnen na contact met de klantenservice wel retour worden gestuurd.

Zijn jullie duurzaam?  

We kunnen melden dat al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. En omdat we precies datgene produceren wat klanten bestellen via onze website, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn. Wel zo fijn om te weten.

Kan ik een factuur ontvangen?  

Als de order is verzonden, kan je via het eigen account naar Bestellingen en vervolgens een PDF downloaden (blauwe knop). De order moet wel eerst betaald en verzonden zijn.

Hoe lang blijft mijn kaart in mijn account staan?  

Je kaartje blijft altijd in je account staan, zolang je je account aanhoudt.

Kan ik mijn account verwijderen?  

Je kunt je account niet zelf verwijderen. Wij kunnen dat voor je doen als je email stuurt. Als je jouw account verwijdert, dan verwijder je hiermee al je gegevens, ook je ontworpen en opgeslagen kaarten worden verwijderd.

 

Nog geen antwoord op je vraag?


Heb je een andere vraag voor ons? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag en vijblijvend.
Je kunt ons bereiken via:

  • - telefoonnummer 085 130 57 16 (op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur )
  • - of mail naar info@hierbenik.nl